مقالات

مقاله سئو شده بنویسیم

مقاله-سئو-شده-بنویسیم

مقاله سئو شده از مهم ترین بخش، سئو داخلی محتوای سئو شده در وب سایت است.محتوا سئو شده به معنای بهینه سازی محتوا بر اساس کلمه های کلیدی مناسب می باشد. انتخاب کلمه کلیدی مناسب بسیار حائز اهمیت است. قبل از تولید محتوا بهتر است کلمات کلیدی مناسب را انتخاب نماییم. در واقع همان کلماتی هستند که منجر به بازدید بیشتر از گوگل خواهد شد. انتخاب صحیح کلمات کلیدی شانس موفقیتتان در تجارت الکترونیکی را بالا خواهد برد و امتیاز بیشتر توسط گوگل کسب خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید:

استفاده از ابزار کلمات گوگل

با استفاده از ابزار کلمات گوگل Keyword Planner یکی از بهترین ابزار برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب می باشد. فقط کافیست کلمه کلیدی اصلی خود را در قسمت جست و جو گوگل تایپ کنید و منتظر پیشنهادات آن باشید. گوگل کلمات پر استفاده را به شما پیشنهاد می دهد. وقتی کلمات کلیدی را به شما پیشنهاد می دهد باید به ارزشمند بودن آن کلمات پی ببرید و در نتیجه کاربران زیادی به دنبال جست و جوی آن کلمات هستند.

جستجوی مرتبط Google

زمانی که در گوگل عبارت کلیدی را تایپ کنید و دکمه Enter را فشار دهید، در انتهای صفحه جستجو می توانید کلمات کلیدی مرتبط با عبارت اصلی تان را مشاهده نمایید. گوگل تا 8 عبارت کلیدی مرتبط را نمایش می دهد.

استفاده از ابزار ها در پیدا کردن کلمات کلیدی:

Keyword Tool یکی از ابزارهای رایگان می تواند به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب کمک کند. 2- Google Trends یکی دیگر از ابزارهای رایگان می باشد 3- شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام، یوتیوب، توئیتر می تواند کمک شایانی در پیدا کردن کلمات مرتبط باشد.

رقبا را رصد کنید

جهت انتخاب کلمات کلیدی مناسب، رقبا خود را رصد کنید و نتایج جست و جوی کلمات مرتبط با کار خودتان را بررسی کنید. ابتدا عبارتی را انتخاب نمایید که طول کوتاهی دارد و پس از جستجو اولین نتایج گوگل را مشاهده و تحلیل کنید. به طور مثال اگر کار شما در حوزه ی نماینده لوازم جانبی است، عبارت لوازم جانبی موبایل را جستجو کنید و از آن در جهت بهبود وب سایت خود الگو بگیرید.

همانطور که می دانید گوگل مدام الگوریتم‌های جستجوی خود را تغییر می‌دهد. بنابراین برای بدست اوردن نتایج مطلوب بر روی استراتژی های بلند مدت تمرکز کنید.

 

از تگ های H2 و H3 استفاده کنید

می توانید از تگ های h2 و h3 جهت تیترهای مختلف استفاده کنید. باعث میشود کاربر به راحتی به مطلب مورد نظر دست یابد و همچنین موتورهای جستجوگر گوگل نیز قادر هستند به راحتی موضوع مطلب شما را مشخص کنند و افراد بیشتری را به سمت سایت شما هدایت نمایند.

تولید مقاله سئو شده

گوگل به کیفیت مقاله اهمیت میدهد نه به تعداد کلمه ها! شرکت Ahrefs آماری رائه کرده است، تعداد کلمات موجود در یک مقاله برای رتبه یک گوگل حدود 750 کلمه است. مقالات باید خوانا باشند
مقاله ها به طور متداول به روز نمائید .
مقاله را فهرست بندی کنید به هیچ عنوان کپی نباشد.
لینک سای داخلی و خارجی داشته باشید.
مشکلات نگارشی و املایی نداشته باشد.
برچسب ها فراموش نشوند!
با افزونه yoast SEO سئو مقاله تان را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *