مقالات

چگونه کلمات کلیدی ارزشمند را پیدا کنیم؟

چگونه-کلمات-کلیدی-ارزشمند-را-پیدا-کنیم؟

یکی از اساس ترین و پایه ای ترین فعالیت در سئو سایت ، پیدا کردن کلمات کلیدی موثر می باشد. در واقع کلمات کلیدی مناسب همان کلماتی هستند که سبب جذب بازدید کننده از گوگل و دیده شدن در نتایج اول جستجوگر گوگل خواهند شد.  بنابراین در انتخاب درست این کلمات کلیدی میبایست دقت بیشتری به عمل آورید.

در این مقاله به بررسی یافتن کلمات کلیدی موثر میپردازیم:

 پیشنهادات گوگل

میتوانید با استفاده از پیشنهادات گوگل، جهت یافتن کلمات کلیدی ارزشمند استفاده کنید. گوگل یکی از بهترین منبع برای نمایش مفیدترین نتایج است و در واقع کلمات پرتکرار و متداول را به شما پیشنهاد میدهد که کاربران زیادی به جستجو آن کلمات هستند.

 جستجو کلمات مرتبط گوگل

به محض اینکه یک کلمه در گوگل تایپ میکنید و اینتر را فشار میدهید، در انتهای صفحه اول گوگل، کلمات مرتبط به نمایش در می آیند. در واقع کلمات کلیدی مرتبط با کلمه اصلی  را پیدا میکنید که میتوانید از این کلمات در مقاله خود استفاده کنید و نتایج بهتری در گوگل کسب نمایید

 استفاده از ابزارهای مختلف جهت پیدا کردن کلمات کلیبدی ارزشمند

برای پیدا کردن کلمات کلیدی بیشتر، استفاده از ابزارها یک امری ضروری است. ما پیشنهاد میکنیم از تمامی این ابزارها جهت پیدا کردن کلمات کلیدی ارزشمند استفاده کنید، زیرا تحلیل هر کدام از این ابزارها متفاوت است:

1- ابزار رایگان و قدرتمند Keyword Tool  کاربرد این ابزار، پیشنهاد کلمات کلیدی طولانی (Long-Tail Keywords) و پر استفاده در بین واژه های مختلف است.

2-ابزار Google Trends پیدا کردن کلمات کلیدی ارزشمند به تفکیک زبان و مناطق جغرافیایی

3- با استفاده از شبکه های اجتماعی، یکی دیگر از روش های پیدا کردن کلمات کلیدی ارزشمند است. مانند: اینستاگرام – یوتیوب – آپارات -توئیتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *