سوالات متداول

مراحل طراحی سایت چگونه است؟

طراحی سایت در گذشته به معنای ایجاد وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ بود اما در سال های اخیر، اهمیت مرورگرهای موبایل و تبلت در خط مقدم قرار گرفته است. امروزه، افراد بیشتری روزانه با تلفن همراه خود به جستجو در اینترنت می پردازند تا با کامپیوترهای رومیزی، به طوری که 63 درصد از کل ترافیک وب از طریق تلفن همراه می باشد و به همین جهت طراحی سایت بصورت ریسپانسیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جنبه های مختلفی در طراحی وب وجود دارد، از جمله:

  • طراحی گرافیکی زیبا و متناسب با روح سازمانی
    طراحی رابط کاربری UI با استفاده از آخرین دستاوردها
    طراحی تجربه کاربری UX Desiner

    طراحی ریسپانسیو
    تولید محتوا
    طراحی سایت بر اساس اصول سئو

    وب سایت به عنوان یکی از ارکان تبلیغات و برندینگ مجازی هنوز هم پابرجاست، درست است که حضور پر رنک سوشیال مدیاها در تبلیغات خودنمایی می کند اما جایگاه وبسایت به عنوان مرجع همچنان بی همتاست. لذا طراحی وب سایتی متناسب با روح و برند سازمان و بر اساس نیازهای بازاریابی و فروش ضروری می باشد.

مراحل طراحی سایت چگونه است؟

اگر شما میخواهید یک وبسایت داشته باشید ولی با مراحل طراحی آشنا نیستید، در این مقاله گام به گام به مراحل طراحی سایت میپردازیم:

ابتدا باید نام دامنه خود را انتخاب کنید، اول از هر چیز توجه کنید که دامنه‌­­ای که خریداری می­­‌کنید حتما به نام شما ثبت شده باشد و دارای پنل مدیریتی باشد.

قابل توجه کاربران که نام دامنه مناسب می تواند شما را برای موفقیت در آینده آماده کند  که در این مقاله به اصول انتخاب نام دامنه مناسب میپردازیم:

1. نام دامنه ای را انتخاب کنید که به راحتی تایپ شود

2. نام دامنه کوتاه باشد:

اگر نام دامنه شما طولانی و پیچیده باشد، خطر اشتباه تایپ یا غلط املایی آن توسط مشتریان وجود دارد. بنابراین نام دامنه کوتاه، به یادماندنی تر هم میباشد.

3. از کلمات کلیدی استفاده کنید:

سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید که تجارت شما و خدماتی که ارائه می دهید را توصیف می کند. قابل توجه کاربران از کلمات فینگلیش استفاده نشود و از معادل انگلیسی آن استفاده کنید.

4. عدم استفاده از از پیشوند ها و پسوند های پیشنهادی

5. از اعداد و خط فاصله اجتناب کنید:

اعداد و خط تیره اغلب اشتباه فهمیده می شوند – افرادی که آدرس وب سایت شما را می شنوند نمی دانند که آیا از عدد (5) استفاده می کنید یا املای آن (پنج) است یا خط تیره را اشتباه قرار می دهند یا فراموش می کنند. اگر در دامنه خود به این موارد نیاز دارید، تغییرات مختلف را برای ایمن بودن ثبت کنید.

6. انتخاب نام دامنه به یادماندنی:

میلیون ها نام دامنه ثبت شده وجود دارد، بنابراین انتخاب دامنه ای جذاب و به یاد ماندنی ضروری است. هنگامی که نامی را پیدا کردید، آن را با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید که برای دیگران جذاب و منطقی به نظر می رسد.

مرحله دوم خرید هاست یا فضای وب سایت از شرکتهای معتبر است:

قابل توجه کاربران خرید یک هاست باکیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین تیم سئو تجارت برای انتخاب دامین و هاست مناسب در کنار شما مشتریان گرامی می باشد.

مرحله سوم طراحی گرافیک سایت:

طراحی سایت متناسب با روح و برند سازمان و بر اساس نیاز بازاریابی و فروش ضروری می باشد. اکثر کاربران وقتی وارد یک وب سایت می شوند به مدت چند ثانیه  تصمیم می گیرند که در آن صفحه  از سایت بمانند یا آن را ترک کنند. در صورتی که ظاهر وبسایت شما زیبا باشد ، کاربران جذب آن می شوند و سایت را ترک نمی کند. تیم سئو تجارت از جدیدترین متد روز دنیا و با آخرین تکنولوژی، طبق سلیقه مشتری بهره میبرد.

مرحله چهارم کد نویسی و برنامه نویسی

تیم سئو تجارت از سیستم مدیریت محتوا وردپرس برای پروژه های خود استفاده میکند. باتوجه به نیاز مشتری با طراحی یک فریم ورک اختصاصی برنامه‌نویسی  انجام میشود.

مرحله پنجم راه اندازی وب سایت

پس از انجام مراحل ذکر شده در بالا وبسایت راه اندازی شده و در دسترس عموم قرار میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *